سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا آدم فضایی ها وجود دارند؟

شنبه 95/2/4 9:52 صبح| اسکلت آدم فضایی ها، اخبار گردشگری، آدم فضایی ها | نظر

امروز در اخبار گردشگری ، به خبری عجیب و غریب برخورد کردم که مایلم آن را با شما به اشتراک بگذارم. در مناطق تاریخی همیشه کاوش هایی برای به دست آوردن آثاری باستانی که خبرهای بیشتری از گذشته به ما بدهند، انجام میشود. اما اینبار باستان مکزیکی در جریان کاوش‌های خود در محوطه‌ای تاریخی در شمال این کشور موفق به کشف ده‌ها جمجمه عجیب با قدمتی بیش از 1000 سال شدند.

این باستان شناسان، در محوطه ای تاریخی به نام " اوناواس" که در استان " سونورا " در شمال مکزیک قرار دارد، کاوش کردند و در کمال تعجب جمجمه هایی را کشف کردند که بسیار شگفت انگیز بود.

محوطه تاریخی اوناواس که در سال 1999 کشف شد یکی از ارزشمندترین محوطه‌های تاریخی مکزیک بود و در کشف اخیر در آن جمجمه‌های کشف شده‌اند که شبیه موجودات فضایی هستند.

در میان این جمجمه های کشف شده، که زمان آن ها به قبل از ورود اسپانیایی ها به مکزیک فعلی برمیگردد، تعداد 13 جمجمع وجود داشته که شکل آنها، بسیار شبیه به آدم فضایی هایی بود که امروز در فیلمها میبینیم. البته هم اکنون اخبار بیشتری در دست نیست، چرا که این کاوش ها ادامه دارد. اما آیا واقعا آدم فضایی ها وجود دارند؟آیا این جمجمه ها متعلق به کسانی غیر از انسان است؟

 

 

اسکلت آدم فضایی ها

 

اسکلت آدم فضایی ها

 

اسکلت آدم فضایی ها