سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفترچه گشت امنیت اخلاقی

سه شنبه 95/1/31 3:7 عصر| گشت امنیت اخلاقی، دفترچه گشت امنیت اخلاقی، گشت ارشاد | نظر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره جزئیات دفترچه اخطاریه تخلفات اجتماعی خودرویی و موارد استفاده از آن توسط مأموران محسوس گشت امنیت اخلاقی فاتب سخن گفت.

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ درمورد جزئیات دفترچه اخطاریه تخلفات اجتماعی خودرویی اظهار داشت: این دفترچه در اختیار ماموران گشت امنیت اخلاقی است که به صورت محسوس در معابر تهران تردد می‌کنند.

 

دفترچه گشت امنیت اخلاقی


فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس گشت امنیت اخلاقی که از چند روز پیش فعالیت خود را در معابر سطح تهران و بزرگراه‌ها آغاز کرده است، در مشاهده با مواردی چون آلودگی صوتی، حرکات خطرناک خودروها اعم از لایی کشیدن و سرعت زیاد چه با اتومبیل لوکس و چه غیرلوکس، کشف حجاب و مزاحت نوامیس وارد عمل می‌شود.

 

ادامه ی خبر در لینک زیر: 

 

گشت امنیت اخلاقی ، دفترچه دار شد


خواب شب و شکلات تلخ

سه شنبه 95/1/31 12:17 عصر| شکلات تلخ ، خواب | نظر

 

شکلات تلخ

 

نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که مصرف شکلات تلخ می تواند به یک خواب خوب شبانه کمک کند.

به گزارش ویرلن از پایگاه اینترنتی دیلی میل، پژوهشگران می گویند: شکلات تلخ سرشار از منیزیم، یک ماده معدنی مهم است که ساعت داخلی بدن را در حال کار در زمان نگاه می دارد؛

بنابراین مصرف شکلات تلخ می تواند به افراد در تطابق با ریتم های شب و روز کمک و خوابی با کیفیت برتر را تضمین کند.

 

ادامه ی خبر در لینک زیر:

 

تاثیر شکلات تلخ بر خواب شب


مرگ دو نوزاد به دست پدر معتادشان

دوشنبه 95/1/23 11:3 صبح| اعتیاد، خانواده، مرگ نوزاد | نظر

بی‌تابی‌های نوزادان دوقلو پدر افیونی شان را کلافه کرده بود تا اینکه به آنها شربت متادون داد و ناخواسته مرگ دردناک آنان را رقم زد.

به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل ایران، این نوزادان دوقلو قربانی افیون شدید پدر و مادرشان شدند و راز این تراژدی تلخ 10 ماه در هاله‌ای از ابهام بود.


به گزارش شوک، مرد 42 ساله‌ای به نام محمد و همسر 40 ساله‌اش مهناز، از چند سال پیش اعتیاد شدیدی به مواد مخدر پیدا کردند.حاصل زندگی آنها دو پسر 14 و 17 ساله بود. مواد مخدر امان زندگی زوج جوان را برید و آنها در وضعیتی قرار گرفتند که نمی‌توانستند از کودکان خود نگهداری کنند.این زوج افیونی دو فرزند خود را به اقوام سپردند و در وضعیتی اسفبار روزگار گذراندند.


ادامه ی خبر در لینک زیر:

 

باز اعتیاد پدر، مرگ وحشتناک دو نوزادش را در پی داشت

 

 


آب هویج راهی برای درمان سرطان

شنبه 95/1/21 9:7 صبح| سرطان، درمان سرطان، بیماری سرطان، آب هویج | نظر

تا چندی قبل، سرطان یک بیماری نا شناخته ای بود که اگر کسی به آن مبتلا میشد، کارش زار بود. شاید در طی چند سال تنها یکی دو مورد ابتلا به سرطان پیدا میشد و این امر آنقدر نادر بود که هر کس با شنیدن این خبر که فلانی مبتلا به سرطان شده است، مات و مبهوت میماند.

اما امروز قضیه فرق میکند، به دلیل دخالت بشر در طبیعت و ساخت مصنوعجات پر ضرر، این بیماری اکنون فراگیر شده است و دیگر یک بیماری نا شناخته ای محسوب نمیشود. با این وجود که افراد زیادی به آن مبتلا شده اند و دیگر ناشناخته نیست، اما هنوز محققان نتوانسته اند که راه حل قطعی برای درمان این بیماری پیدا کنند.

اما این به ین معنا نیست که نمیتوان با این بیماری مبارزه کرد. راه حل های شیمیایی بسیار دردناک و پر هزینه هستند، چرا برای جلوگیری و درمان به سراغ راه حل های طبیعی نرویم؟

به گزارش خبر گذاری ها، زنی مبتلا به سرطان که در حال سپری کردن مرحله سوم بیماری‌اش بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. به این علت که همسرش بر اثر سرطان ریه هنگام شیمی درمانی جان خود را از دست داده بود، این زن تصمیم گرفته بود که بیماری خود را شکست دهد و نمی‌خواست سرنوشتی مشابه با همسرش داشته باشد.


به همین علت او روزانه مقدار مشخصی آب هویچ به طور مداوم و منظم مصرف می‌کرد. بعد از 8 هفته، نتایج آزمایش‌های او نشان داد که گسترش و تکثیر سلول‌های سرطانی در بدنش متوقف شده است و تومورهای موجود در غدد لنفاوی او کاهش یافته‌اند. او درمان خود را با آب هویچ قطع نکرد و همانطور آن را ادامه داد.

بعد از 8 ماه، بافت‌ها و اندام‌های بدن او به حالت اول بازگشتند و تومورها کوچک و کوچک‌تر شدند. بعد از 8 ماه سی تی اسکنی که از او گرفته شد نشان داد که اثری از سرطان در بدن او نیست. پزشکان به این نتیجه اکتفا نکردند و چندین آزمایش دیگر نیز بر روی او انجام دادند اما همگی نتایجی مشابه داشتند.

آب هویچ، آب‌میوه‌ای بی‌نظیر در درمان سرطان است و دارای مقادیر بالایی از کاروتنوئید بالا است. به همین علت نوشیدن این آب میوه کارتنوئید موجود در خون را افزایش می‌دهد و سلول‌های سرطانی را از بین می‌برد یا از افزایش آن جلوگیری می‌کند.


این نوشیدنی را بنوشید و وزن کم کنید

چهارشنبه 95/1/18 5:18 عصر| | نظر

امروز افراد برای زیبا و زیبا تر شدن به هر کاری دست میزنند. یکی از همین موارد زیبایی، به زیبایی اندام برمیگردد. بسیاری از افراد به جای ورزش کردن و رعایت آدای غذاخوردن، یه عمل های جراحی رو می آورند. با کمی تحقیق و جست و جو در اینترنت میتوان، راه ح های مناسب را پیدا کرد.

مثلا از نوشیدنی هایی استفاده کنید که سوخت و ساز بدن را افزایش میدهد و در عین حال به شما ضرر نمیرساند. در ادامه ی مطلب به شما طرز تهیه ی یک نوشیدنی را آموزش میدهیم که میتواند به چربی سوزی کمک به سزایی کند.

 

 

چربی سوزی


یک قاشق چای‌خوری رییشه زنجبیل رنده‌شده

یک عدد خیار

یک عدد لیمو

12عدد برگ نعناع

1 لیتر آب

طرز تهیه

خیار و لیمو را پوست بکنید و ذره ذره کنید. همه مواد را در یک ظرف قرر دهید و آن‌ها را در مخلوط کن بریزید و با هم ترکیب کنید. به مدت 14 روز، روزی یک مرتبه یک لیوان از آن بنوشید. بعد از دو هفته خواهید دید که وزنتان به طور چشمگیری حدود 2 تا 5 کیلوگرم کاهش می‌یابد. بهتر است که آن را به صورت ناشتا در صبح میل کنید.

استفاده از این روش برای کاهش وزن بیشتر مواد مغذی و معدنی و همچنین ویتامین‌های مورد نیاز بدنتان را برای شما فراهم می‌کند. به همین علت کاهش وزنتان اصولی و سالم انجام می‌شود.


   1   2      >